Кваліфікаційна характеристика з професії 4113 «Офіс-адміністратор»
Повинен знати:
- постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства;
- організацію і зміст роботи керівника;
- організаційну структуру управління підприємства;
- права і обов’язки працівників, режим їх роботи;
- правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
- правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та писемної документаційної інформації, основи комп’ютерних інформаційних технологій;
- технологічні процеси оброблення інформації;
- стандарти систем організаційно-розпорядчої документації;
- ділову мову асортимент послуг, що реалізуються;
- основи маркетингу;
- принцип планування і оформлення приміщень, вітрин, організація реклами;
- основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов’язків, організації праці і управління;
- основи трудового законодавства;
- правила внутрішнього трудового розпорядку
Повинен уміти:
- забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів;
- створювати для них комфортні умови;
- здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
- консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
- вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
- розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
- здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі;
- забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
- контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
- інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.
Загально професійні вимоги
Повинен:
- а) раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;
- б) додержуватись норм технологічного процесу;
- в) не допускати браку в роботі;
- г) знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й навколишнього середовища. Додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;
- д) використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії. Повені тощо);
- є) знати інформаційні технології.
Кваліфікаційні вимоги: Повна загальна середня освіта по закінченні навчання. без вимог до стажу роботи.
Сфера професійного використання випускника:
- - роботи, які є загальними для всіх видів економічної діяльності.
- - організація сфери обслуговування відвідувачів;
- - організація і контроль за раціональним використанням приміщень;
- - організація і контроль за дотриманням робітниками трудової і виробничої дисципліни.
- - роботи, характерні для офіс-менеджерської діяльності.